Kiss my bliss!

Läget, världen?

Kuba fick visst vänta ett tag. Min briljanta idé funkade väldigt bra så jag fastnade i mina experiment. Det är lika bra att fortsätta om man ändå är igång. Och nu när jag inte håller på att svälta kan det bara bli bättre!

Visserligen så säger inte en stillbild så mycket om en film...men ändå
image115

Detta är grunden till DVD-menyn. Jag inser att det är lite onödigt att fixa massa sånt, fast det blir så jävla awesome! Den här filmen gör jag ju faktiskt bara för att jag känner för det, så försök stoppa mig!

Värt att notera: Att göra några hack i en potatis gör det inte till en hasselbackspotatis. Det gör den inte godare heller.


Musik just nu: Poets Of The Fall - Psychosis "For you it's a different notion of music and motion. A dance of lights ,a prosaic ocean"

Kommentarer

Got something to say? Np

Namn:
Forget-me-not?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

So what's up?:

Trackback