Blogs will never hurt me!

S'up, världen?

Jag skulle kunna lägga mig i den fina debatten jag startat, men det skulle förta underhållningsvärdet av det hela. Hursomhelst har jag redan lagt fram min åsikt.

Men jag tycker det är lite gulligt att ni bryr er så mycket om vad andra säger och tycker.

'
Så snäll som jag är så besparar jag er historier från rollspelet, även om det har varit riktigt riktigt riktigt lömskt på sistånde. Och Dostevskji har varit mer perfekt än vanligt. Nu ska vi bara se om jag och Vanilj lyckas överlista Gud.

Skola snart, blääääh. Ska bedöva smärtan med en dos internet.

Word!

Side note:
Angående respektfyllt/respektfullt. Jag vet inte om det var en malplacerad tangenttryckning eller nåt annat kul (hursomhelst känner jag mig inte särskilt förstörd över det) men jag förväntar mig inget annat än att folk påpekar när jag, mot alla odds, faktiskt klantar mig. Även om man ofta behöver vara rätt skillad för att se de felen. Nice going, bror.


Musik just nu: A Perfect Circle - Rose
"I am! I will!"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahah aldrig har jag blivit så hatad för att jag förespråkar ödmjukhet! Lycka till i livet små gräshoppor.

2009-02-21 @ 21:07:26
Postat av: Äldre Ran

Akta dig! Jag håller din PA-hoody gisslan!

2009-02-21 @ 21:16:29

Got something to say? Np

Namn:
Forget-me-not?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

So what's up?:

Trackback